dimecres, 23 d’abril del 2014

Jocs florals 2014

Aquest matí de Sant Jordi els nens i nenes de 6è hem celebrat els nostres ja tradicionals "Jocs florals". Un concurs de poesies que hem estat treballant a classe i de les quals avui n'hem pogut llegir unes quantes en una sala d'actes guarnida per a l'ocasió. Els poemes han tractat de temàtiques ben difertents: des de les estacions de l'any, passant per l'escola, el futbol, la vida i, com no, també n'hi ha hagut algun de dedicat a la diada de Sant Jordi i a la nostra estimada terra, Catalunya. Aquí tenim unes quantes fotos de la lectura dels poemes seleccionats.

2 comentaris:

  1. Anònim2/5/14

    m'ha agradat els jocs florals.

    ResponElimina
  2. A mi em va agradar molt sortir a llegir el meu llarguíssim poema...Em va fer molta il·lusió!!!
    també em va agradar molt escoltar els poemes dels companys.

    ResponElimina