divendres, 14 de febrer del 2014

:: Caresse sur l'ocean amb flauta

Ja fa setmanes que treballem la partitura "Caresse sur l'ocean" de la BSO "Les choristes" i ha arribat l'hora de començar-la a tocar sols i soles. Com que és una peça llarga i difícil, i a internet les mostres que hi ha són molt ràpides, us he preparat un vídeo tocant-la jo. Segurament a alguns encara us semblarà una mica ràpida, però també us farà servei. Recordeu que la velocitat amb què tocar, la trieu vosaltres. Ànims!





2 comentaris:

  1. Monica B.R15/2/14

    A mi m'agradat molt estudiar aquesta canço, la pel·licula va estar molt be.Crec que li va agradar a tothom.

    ResponElimina
  2. Roser N. 6è D17/2/14

    A mi m'anirà molt bé perquè vaig estar tres setmanes amb capsulitis i ara vaig molt atrassada.
    El que mès em costa són el fa agut, el mi agut, el si be mor i el tros ràpid.

    ResponElimina