dilluns, 16 de gener del 2012

Les joguines que ens han portat els reis.

6 comentaris:

  1. ariadna.t.de 4t A21/1/12

    Em va agrada molt jugar sobre tot amb els cotxes teledirigits

    ResponElimina
    Respostes
    1. ANNA .P. 4TA1/2/12

      SI ELS COTXES TELEDIRIGITS VAN SER MOLT XULUS PERO EL "QUIEN ES QUIEN"TAMBE

      Elimina
  2. Berta.C. del c22/1/12

    Vaig jugar a jocs molt divertits pero el que em va agradar mes va ser el Twister

    ResponElimina
  3. Àlex Modesto 4tA22/1/12

    M´ho vaig passar molt bé jugant amb totes les joguines.

    ResponElimina
  4. moises del b29/1/12

    va ser molt divertit jugar amb totes les joguines aquell dia

    ResponElimina
  5. Sara C 4t c2/2/12

    Jo m'ho vaig passar molt bé però el més divertit va ser el d'endivinar qui erets

    ResponElimina